často kladené dotazy

Tato sekce byla vytvořena na základě nejčastějších dotazů, které nám zasíláte. Před tím, než nás budete kontaktovat, podívejte se, zda nenajdete odpověď na váš dotaz právě zde.

Kdo se může stát členem klubu Můj Olympus?

Do klubu Můj Olympus se může zaregistrovat kterákoliv fyzická osoba starší 15 let s korespondenční adresou v České nebo Slovenské republice.

Je členství v klubu Můj Olympus zdarma?

Vstup do klubu Můj Olympus i členství je zcela dobrovolné a zdarma. Stejně tak lze členství kdykoli a zcela bezplatně zrušit.

Je registrace do klubu Můj Olympus vázána na vlastnictví výrobku Olympus?

Pro plné členství, které nabízí přístup ke všem výhodám, je nezbytná registrace některého z následujících výrobků Olympus - fotoaparátu, objektivu, záznamníku nebo dalekohledu, které mají výrobní číslo a byly zakoupeny přes oficiální zastoupení Olympus na území České nebo Slovenské republiky. Pro částečné členství, které nabízí pouze omezené možnosti, například komentování fotografií nebo hlasování v soutěži, není vlastnictví výrobku Olympus nutné.

Je pravda, že registrací do klubu Můj Olympus získám prodlouženou záruku na své registrované výrobky Olympus?

Ano. Prodloužená záruka 30 měsíců se vztahuje na všechny platně zaregistrované výrobky Olympus – fotoaparáty, objektivy, záznamníky a dalekohledy, které jsou opatřené výrobním číslem a byly zakoupeny přes oficiální zastoupení Olympus v České nebo Slovenské republice. Prodloužená záruka ze nevztahuje na příslušenství.

Co mám dělat, když se mi při registraci výrobku zobrazila hláška „Produkt nenalezen“?

Nejprve ještě jednou zkontrolujte, zda jste zadali výrobní číslo správné. Pokud hláška nezmizí, kontaktujte nás.

Co mám dělat, když jsem zapomněl přihlašovací heslo ke svému účtu?

V případě zapomenutého hesla klikněte v přihlašovacím okně na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“ a do příslušného pole zadejte vaší e-mailovou adresu. Po odeslání vám bude ihned zaslána zpráva s návodem pro změnu hesla.